søndag den 2. september 2012

GIFTS | BIRTHDAY

 Fik den dejlige trøje fra H&M af min lidt for dejlige veninde Vivi... Thank u vivi.
Elsker seriøst mine forældre for at give mig den her alt for lækre læderjakke fra zara.
 Cheap monday t-shirt, en lille sød gave til mig fra mig.
 Philips iphone-højtaler, fik jeg også af mine forældre, måske er jeg lidt forkælet?
 Fik der forskelige produkter fra matas, som i kender fra min tidligere indlæg om beuti, jeg fik dem af mine alt for søde veninder Frikke og Livi.
 Braun Barbermaskine fik jeg af min moster, hendes kærste, min onkel, hans kæreste og min dejlige momse.. Nu er jeg jo en mand med skæg, som bare skal væk!!!
 Twilight Breaking Dawn, fik jeg af min bror.. Glæder mig til at se den igen.
 Den 3. bog af The hunger games-serien, Oprør, fik jeg af nogen af venner af min familie. Jeg er besat af hunger games.
 Money, money, money. Fik ialt 900 kr. af forskelige folk.
Pyntepuder fra Ilva, fik jeg af min farfar og halvfarmor. Det frisker mit værelse så meget op. Skønt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar